GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?

GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Musicbank Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?


Bloğumdaki, "STİL" yazı serisine ünlü KPOP gruplarından Got7 ile başlamak istedim. Ahgaseler selaam!! ^^ Bildiğiniz gibi Got7, 17 Eylül'de Lullaby şarkısı ile geri dönüşüm yaptı. Ben ise 21 Eylül'de Music Bank'te gerçekleştirmiş oldukları comeback performansındaki giyiniş tarzlarını eleştireceğim. Bunun sebebi ise bu performans videosu, internete düşer düşmez izledim ve büyük bir şok geçirdim. Bunun üstüne daha fazla dayanamayıp bu yeni yazmaya başlayacağım stil ile alakalı yazı serisinde ilk ele alacağım videonun bu olması gerektiğine karar verdim. Şok geçirmeyi bırakın neden büyük bir şok geçirdiğimi soracak olursanız eğer hemen konuya giriş yapıyorum.

GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Musicbank Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?


Biliyorsunuz ki genelde Koreli idoller kendi mahremiyetine yada daha düzgün bir şekilde açıklayacaksam; giyinişlerine, çok fazla açık giyinmemeye dikkat ederler. Demek istediğim; dans performanslarında olsun vs. üstleri, beli veya muhteşem karın kasları açıldığında kaparlar veya buna pek müsaade etmezler. Eğer Got7'ı takip ediyorsanız, üyeler hakkında az çok bir bilgiye sahipsinizdir. Ve biliyorsunuz ki üyelerden Jinyoung, bu konuda epey hassas. Bayılıyorum onun videolarda yaptığı hareketlere. (Utangaç olmasına ayrı bayılıyorum...) Bu zamana kadar geçmişten bu yana birçok video izledim ama omuzlarının açık olduğu bir üstü tercih etmesine bile belki birkaç kez denk gelmişimdir.
GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Musicbank Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?

Ama bu kadarına da hiç denk gelmedim! Video ile karşılaştığımda kal geldi, şoka girdim. O ne öyle?! Jinyoung, ceketinin içine transparan çizgili bir üst giyinmiş ve üstelik bağrına kadar değil resmen beline kadar bariz içi görünüyor. Hayır yani ilk önce inanamadım, kesin içine birşey giyinmiştir diye düşündüm. Hatta transparan değilde boğazlı,çizgili bir üst olmasından bile şüphe ettim ama yok,doğru. Diğer üyelere baktığımızda da görüyoruz ki grup konsept olarak transparan kumaşı ele almış. (Jinyoung'un bileklerini incelediğimizde zaten transparan giydiği anlaşılıyor.) Jinyoung'u gerçekten çok uzun süredir takip ettiğim için ve biasım olduğundan biliyorum nasıl giyindiğini, gözlerime inanamadım ama çok sevindim çünkü aşırı seksi olmuş. Ceketi, önden çift görünümlü kalın bir kemer ile sıkıp sabit kalmasını sağlamışlar ki çok açılmasın ve dans ederken rahat etsin diye. (Kıyamam, dans ederken sürekli ceketi düzeltiyordu.) Kemerin hemen üzerinden sallanan gümüş zincirde bi o kadar yakışmış. Arada parlayan siyah kemerinin gümüş tokasıyla uyumlu. Yırtık pantolon ve siyah beyaz rugan ayakkabı ile kombini tamamlamışlar. Belki ayakkabı sade siyah olabilirdi ama ben kombine hayran kaldım. Şöyle If U Do'da ki o tarzın tadını aldım sanki. Bu beni çok mutlu etti çünkü Got7'a, o stili çok yakıştırıyorum. Saçına diyecek sözüm yok, Jinyoung'a en yakıştırdıklarımdan. (Bir de bakışları der susarım...) <3

GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Musicbank Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?

Evet Jinyoung, bu yazıyı yazmama sebep olduğu için çok detay verdim. Yazıyı çokta uzatıp sizi sıkmıyayım, sanırım her yazıda seçtiğim gruptan en dikkatimi çeken kişiye yoğunlaşmam iyi olacak. Yoksa hiç susmam ben. ^o^ Diğer üyelere bir bakalım. Stil olarak gözüme takılan 2. kişi Mark oldu. İçindeki siyah atletin üzerine bu çizgili transparanın bol gömlek versiyonunu giyinmiş. Bir benzeri ise YoungJae'nin giyindikleri, üyelerden farklı olarak tek deri pantolon tercih eden olmuş. Jinyoung ile Youngjae'nin ayakkabıları aynı seçilmiş. Bambam kısa ceket tercih ederken JB uzun ceket tercih etmiş. Bir tek JB'nin içine giydiği gömleğin fırfırlı olması beni düşündürdü. Düz olabilirdi. 

GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Musicbank Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?

Gruba baktığımda bence üyelerin stillerinde genel olarak bir şaşma olmamış. JB'de de Jinyoung'ta olduğu gibi ceketinde gümüş zincir kullanılmış. JB, Bambam ve Mark, gümüş kolyeler tercih ederken diğer üyeler daha sade bir stil ile karşımızdalar.(Bizim çocuklar tabi ki her zamanki küpe ve yüzüklerini takıyorlar, onları söylemiyorum bile.^^) Üstelik Mark'ın kemerinden, Bambam'in ceketinin cebinden sallanan zincirlerde gözümden kaçmadı. Bir de grupta genel olarak siyahın üzerine bir şerit halinde çok zarif,ince beyaz bir çizginin olması dikkatimi çekti. Yugyeom'un kazağının arka tarafının pelerin gibi uzun olması çok hoşuma gitti. Jackson, kadife ve salaş eşofman tarzında bir takım giyinmiş. Aksesuar olarak gümüş bir saat takmış, sade gözüküyor ama bakıldığında kadifenin etkisinden resmen yansımalar ile ışıldıyor.


GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Musicbank Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?

Yani aslında şöyle bir baktığınızda tüm grup üyelerinin tercihleri birbirleriyle kombinlenmiş. Dolasıyla birbiriyle benzer şeyler yakaladığımız için hepsi bir bütün olarak görünüyor. Hepsi simsiyah kombinler tercih ettiği için çokta eleştirilecek bir seçenek göremiyorum. Bu performansta favorim Jinyoung oldu. ( Dipnot: Stil olarak bakıldığında, nedense bu performansta en çok ona yoğunlaşılmış gibi geldi bana.) Sizde benim gibi Jinyoung'un bugün ki giyinişine şaşırdınız mı merak ediyorum ben mi çok abarttım...

GOT7 STİL ELEŞTİRİSİ! JİNYOUNG NE GİYİNMİŞ ÖYLE!?? Musicbank Comeback Performansında Kim Nasıl Giyinmiş?

Bana kalsa şu an yorumlamaya devam ederim ama sizi ilk yazıdan yormayayım. (Direk videodan ekran görüntüsü aldığım için üyeleri tam,net yakalayamadım.) Got7'ın bu performansta giyindiklerini siz nasıl buldunuz? Aşağıya kendi eleştrilerinizi, daha nelerden bahsetmemi ve bir sonraki yazımda hangi grubun stilinden bahsetmemi istiyorsanız aşağıya yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere öpüldünüz.! 

Got7'ı canlı canlı gördüğüm videoları Youtube'ta paylaştım! İzlemek için;

Yura Kaori

Yorumlar

  1. Sırada ki BTS olsaa? Ve bence idollerin günlük hayattaki görünümlerine de yer verebilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yoruum, evet bence de olabilir. Teşekkür ederim^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇEKİLİŞ KAWAİİ BOX HEDİYE PAKETİ | BLIPPO SURPRISE KAWAII MIXED BAG GIVEAWAY UNBOXING

GÜNLÜĞÜMDEN : Kore'ye Gidiyorum | Ya Beni Kore'ye Almazlarsa? | Kazakistan'da PASAPORT SORUNU

Fire Emblem: Three Houses Edelgard Cosplay Costume Outfit for Both Men and Women Halloween Carnival Suit